Avans Ondernemerscentrum

Het Ondernemerscentrum helpt je bedrijf vooruit

In de dynamische wereld van ondernemen staat het Avans Ondernemerscentrum klaar om jouw bedrijf vooruit te helpen. Of je nu een slim duurzaam idee wilt uitwerken, ambities hebt om te groeien, of op zoek bent naar expertise in maatschappelijke vraagstukken, innovatie of ondernemerschap: het Avans Ondernemerscentrum is dé partner die jouw organisatie versterkt.

De maatschappij verandert. Telkens ontstaan nieuwe vraagstukken, die andere professionele vaardigheden en functies vereisen. Door samenwerking vanuit onderwijs en onderzoek met organisaties en netwerkinstellingen spelen we in op veranderingen en de maatschappelijke vraagstukken. Zo houden we ons onderwijs en onderzoek up-to-date en helpen we jouw bedrijf verder. Voor elk vraagstuk hebben we een passende werkwijze.

Bekijk welke vormen van samenwerking er mogelijk zijn

Waarom samenwerken met het AOC?

• de aanjager van innoveren en ondernemen
  • uiteenlopende expertises waarop je een beroep kunt doen
  • toekomstgerichte oplossingen
  • toegang tot een uitgebreid regionaal netwerk

Aanjager van innoveren en ondernemen

Het Avans Ondernemerscentrum helpt jouw bedrijf bij de uitwerking van een slim idee, de ambitie om te groeien of het ontwikkelen van kennis en vaardigheden. Als aanjager van innovatie en ondernemerschap ondersteunen we ondernemers bij het opstarten van hun eigen bedrijf en de doorontwikkeling van organisaties. Met studenten en docenten van verschillende opleidingen, onderzoekers en werkveldpartners ontwikkelen we kennis en komen we tot nieuwe inzichten en oplossingen.

Uiteenlopende expertises

Bij Avans komen veel disciplines samen, zowel in de opleidingen als in de onderzoekseenheden. Naast stages en afstudeeropdrachten zijn er diverse mogelijkheden om de krachten te bundelen. Er wordt samengewerkt met studenten en docenten van verschillende opleidingen, onderzoekers en werkveldpartners, van de uitwerking van een idee tot een product of dienst. De haalbaarheid onderzoeken we samen, waarbij docenten en lectoren dit doen vanuit hun expertise en studenten ermee aan de slag gaan tijdens hun stage of (afstudeer)project.

Toekomstgerichte oplossingen

In de huidige samenleving sta je als ondernemer voor meer dan alleen je eigen bedrijf of organisatie. Hoe kun je op een positieve manier impact hebben op de maatschappij en duurzaam te werk gaan? Avans brengt veel disciplines samen op het gebied van onderwijs, onderzoek en externe leeromgevingen. Misschien past een gerichte aanpak binnen een specifiek programma of Centre of Expertise goed bij jouw vraagstuk. Of wellicht is een multidisciplinaire aanpak juist geschikter. Het Avans Ondernemerscentrum vormt het vertrekpunt om de juiste oplossing voor jouw vraagstuk te vinden en zo gezamenlijk jouw organisatie voor te bereiden op de toekomst.

Uitgebreid regionaal netwerk

Het stimuleren van innovatie en ondernemerschap is van essentieel belang voor de regio. De experts van het Avans Ondernemerscentrum zijn actieve deelnemers namens Avans in verschillende kennisnetwerken binnen de regio. Met hun kennis en inzichten bieden ze inspiratie voor jouw bedrijf, en ze brengen je in contact met de juiste organisaties.

Wil je ontdekken welke vormen van samenwerking mogelijk zijn? Neem direct contact op met het Avans Ondernemerscentrum via 088 – 525 77 37 of [email protected]. Samen brengen we jouw organisatie een stap verder naar succesvolle innovatie en groei.